Sunday, February 4, 2007

اسفند، 1382


پنجشنبه، 28 اسفند، 1382
با تمام تلاشی که کردم .ماهی ها راضی نشدن مثل بچه آدم کنار هم بايستن تا من عکس بگيرم.به همين دليل تصوير يک ماهی را از سايت دوستم نوروز کش رفتم و اينجا تکثيرش کردم .هر کی ماهی ميخواد بره تو سايت نوروز و برداره.نوروز ماهی هاشو حراج کردهhttp://www.norouz2002.persianblog.com
در ضمن سبزه هم هست و ميتونيد برداريد.تعارف نکنيد.عيدتون مبارک .پيوسته دلت شاد و لبت خندان باد...................................................................
پيام هاي ديگران
document.write(get_cc(1585173))
( بايگاني شده )


دوشنبه، 25 اسفند، 1382
جهار تا ماهی قرمز
امروز چهار تا ماهی قرمز خريدم.هميشه دو تا ميخريدم.خودم هم نفهميدم چرا گفتم چهار تا.برای دختر هشت ساله ام با آب و تاب مراسم چهارشنبه سوری را توضيح دادم و در چشمانش خواندم که از تصور پريدن روی آتش به وحشت افتاده است.
پاپا چرا بايد از روی آتش بپريم؟
اين رسميه که از قديم مونده.نترس طوری نميشه.حالا ميبينی خيلی ميخنديم.
از داشتن چهار تا ماهی قرمز چنان خوشحال بود که موقتا از سوالات بيشتر کوتاه آمد.ولی حالا که فکر ميکنم .نميدانم ايده آتش روشن کردن توی باغچه کوچکمان با چه بازتابی از طرف همسايه ها روبرو ميشود.بايد حتما از قبل خبرشان کنم وگرنه ممکن است آتشنشانی خبر کنند.

پيام هاي ديگران
document.write(get_cc(1573568))
( بايگاني شده )


دوشنبه، 18 اسفند، 1382
زن،اين موجود ناشناخته با موهای بلند.کسی که نخستين خدای من بود در چهره مادرم . زن، جاذبه ای پايان ناپذير که تمامی ذراتم را به خويش ميکشد و به من مفهوم می دهد.
من تو را به بند کشيدم زيرا که پيش از آن در بندت گرفتار آمدم.تو را خواستم تنها برای خويش.بالهايت را چيدم که مبادا پرواز کنی.تو را در قفسی نهادم که تنها مال من باشی.و اين همه را عشق ناميدم .کور شدم از زيبايی تو از حسادت هيج نديدم.نفهميدم که تو را از دست داده ام،نخواستم که بفهمم.تو را از دست داده بودم ،بی آنکه رفته باشی.
کاش می دانستم،کاش می توانستم،دوست بدارم بی آنکه قفسی بسازم
پيام هاي ديگران
document.write(get_cc(1537077))
( بايگاني شده )


دوشنبه، 11 اسفند، 1382
برويم تا بازار
رنگ آبی بخريم
آسمان همه جا آبی نيست
آسمان را رنگ آبی بزنيم
پيام هاي ديگران
document.write(get_cc(1508125))
( بايگاني شده )


[ خانه آرشيو پست الكترونيك ]
خانهآرشيوپست الكترونيك
پرشين‌بلاگkar-onlineاتحاد جمهوری خواهان ايران نوروزدرخت پرتقالوبلاگ آرشسولمازنگاه

No comments: