Friday, October 26, 2007

مرد ١٢٠ ميليارد دلارى



اين آقا موفق شده است در دو سال و اندى كه بر مقام رياست جمهورى ولايات فخيمه جمهورى اسلامى ايران تكيه زده است با حمايت مقام والاى رهبرى ١٢٠ ميليارد دلار را غيب كند.

لازم به ذكر است كه مبلغ مورد نظر در حالى تا سنت آخرخرج شده است . كه از روز اول تاکنون نه آقاي احمدي نژادو نه ‏تيم‎ اقتصادي ايشان هيچ برنامه يي براي اداره کشورارائه نکرده اند،

براساس گزارشي كه وزارت نفت آن را منتشر كرده، مقايسة متوسط درآمد سالانة كشور در 18 سال گذشته ‏نشان مي‌دهد مجموع درآمد هشت سال رياست‌جمهوري هاشمي در هر سال 116 ميليارد و 43 ميليون دلار ‏و مجموع درآمدهاي نفتي در طول شش سال رياست‌جمهوري خاتمي حدود 117 ميليارد و 80 ميليون دلار ‏بوده است اما دولت نهم تنها در دو سال نخست فعاليت خود سالانه حدود 119 ميليارد و 470 ميليون دلار ‏درآمد كسب كرده است.حالا با يك حساب سرانگشتى مى بينيم كه تنها در ٢ سال شتر را با بارش خورده اند و درخواست يك ميليارد دلار وام هم از بانك جهانى كرده اند

2 comments:

Anonymous said...

از احمدی نژاد و ایتن ملاها بهتر لیاقت ما ملت نیست. باید مالمون رو بخورند، دخترامون رو ببرند، جنگ راه بیتدازند که جوون هامون رو ببلعه! تا ما باشیم که در مقابل جنایات یه مشت عمامه به سر عرب نما و چماق بدست های شیپیشوی حامیشون بیصدا ننشینیم! حقمونه! تا دندمون نرم شه!

Anonymous said...

درود بر شما

انگیزه تجاوز و قتل دکتر زهرا در منکرات همدان چیست؟
مگر او چه کاری انجام داده بوده؟
گناه او چه بوده؟

در پاسخ باید بگویم زهرا دختری بی گناه و معصوم بوده و انگیزه چنین جنایتی باورهای جنایت کارانه حکومت دینی است.

باوری وجود دارد که می گوید هر چقدر قربانی مظلوم تر و معصوم تر و هر چقدر جنایت وحشیانه تر باشد ظهور زودتر انجام می شود.

دکتر زهرا دختری بی گناه و معصوم قربانی باورهای مذهبی روحانیون سیاسی شده است.

دکتر زهرا با تحت تعقیب قرار گرفتن از قبل و با هماهنگی ارگانهای اطلاعاتی از قبل و با حکم حکومتی مورد تعقیب قرار می گیرد ، ربوده می شود ، دو روز به بردگی گرفته می شود و سرانجام شب عید اعدام می شود.


ای صاحب فتوی ز تو پر کارتریم
با اینهمه مستی ز تو هشیارتریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان
انصاف بده کدام خونخوار تریم

http://www.rajanews.com/News/?18052
مرعشي می گوید : احمدي نژاد معتقد بود 2 ماه بعد از رئيس جمهور شدنش امام زمان(ع) ظهور مي كند و براي كشورهاي غربي استاندار هم تعيين كرده بود تا دست امام زمان بعد از ظهور بسته نباشد ولي با وجودي كه امام زمان ظهور نكرد وي دست از اين حرفها برنداشته است!