Sunday, November 8, 2009

Ahmedinecad benim cumhurbaşkanı değil


Türk hükümetinin dikkatini vardır


Ahmedinecad benim cumhurbaşkanı değil

طبق اخبار رسیده احمدی نژاد برای بستن یک سری قرارداد به ترکیه رفته است، من با کمک گوگل به ترکی در این وبلاگ نوشتم که او رئیس جمهور من نیست تا به سایتها و نشریات و خبرگزاریها و حتی مردم عادی بفرستم و اعلام کنم که دولت ترکیه متوجه باشد که احمدی نژاد منتخب من نیست. اگر هر کدم از ما که به امکان اینترنت دسترسی داریم چنین کنیم ، سیلی از این پیام به ترکها می رسد و حد اقل اش این که در نوع سئوال آنها از احمدی نژاد اثر می گذارد. طرحی که در پست هست به نظرم کار قشنگی آمد و از آن استفاده کردم و فکر می کنم سازنده اش هم که با من هم جهت است راضی باشد. در غیر این صورت به من اطلاع دهد٠ امیدوارم دوستان سبز ما در ترکیه امکان یابند تا اعتراض خود را به حضور این شخص اعلام دارند

4 comments:

Unknown said...

Ahmedinecad benim cumhurbaşkanı değil"

vahid said...

Türk hükümetinin dikkatini vardır


Ahmedinecad benim cumhurbaşkanı değil

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

آدرس ایمیل و آدرس یک نشریه ترک . به همین اکتفا نکنیمهاااااا

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

bulten@tumgazeteler.com
ikizir@gmail.com
http://www.tumgazeteler.com/?a=5227405