Tuesday, January 26, 2010

ما بیشماریم، ما درهمه جهانیم و به همین دلیل کنسرت سیاه ا. ن را سبز میکنیم


ما بیشماریم، ما درهمه جهانیم و به همین دلیل کنسرت سیاه ا. ن را سبز میکنیم.
دستگاه و بوق تبلیغاتی ا. ن و حکومت کودتائیش چنان از ضربه های مردم داخل خیابان ها و کوچه ها گیج و منگ شده که دست به هر چه میزند انرا به سلاحی علیه خودش تبدیل میکند. البته این یکی از حسن های دشمن نادان و نا بکار است، دشمنی که یک روده راست در شکمش نیست و به قول اقای موسوی با یک پدیده عجیبی روبروییم.
اخرین حقه ای که آقایان برای بدست اوردن مشروعیت و ظاهر باخته خودشان سوار کردند، کاری بود که امشب در سالن ۲۱۰۰ نفری کاخ هنرهای زیبا «بوزار» در بروکسل پایتخت بلژیک انجام دادند.
ارکستر سمفونی بزرگ ایران را که به حتم بیشترین آنان از جوانان سبز و و هنرمندان متعهد ایرانی بودند، جوانانی که دوستان و همکارانشان مثل ترانه موسوی پس از تجاوز، سوزانده شدند و یا همان جوانانی که به یکباره به خانه های انها مغول وار یورش می برند و به جرم نواختن ساز، شلاق می خورند، سازهایشان را می شکنند، در یک گروه صد و چهل نفری به تور اروپا آورده اند تا کنسرت صلح برگزار کنند و به خیال خود کمی چهره سیاه شان را بزک کنند!
اما از انجا که امروزه، هنرمندان ما جزء اولین مخالفین این رژیم هستند و ایرانیان در سراسر جهان متحد و یکپارچه شده اند، همه ملت ایران، سران کودتا را در سراسر دنیا به چالش کشیده و اهداف سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج از کشور را نقش برآب می کنند.
با وجود اینکه سفارت ایران در بلژیک می خواست فقط بلیت ها را به وابستگان خود و مهمان های بلژیکی به طور رایگان بدهد، اما نتوانست با همه ترفندهای خود جلوی ورود صدها ایرانی مهاجر و پناهنده را که از اعدام و کشتار انان گریخته اند، بگیرد.
امشب بنده با افتخار تمام و لذت از بودن در این سالن زیبا در جوار جوانان پرشور و زیباپسند، این هنرمندان بزرگ از لحظه به لحظه ان چه زمانیکه از امید به اینده ایران سبز بر سر قله ها می خواندند و چه زمانیکه از شهدای سبز می خواندند لذت بردم.
در یک هماهمنگی بسیار زیبا دف و ویلون سل را با تار و جاز و... ترکیب کرده بودند و یک کار استثنایی ارائه دادند، گروه کر و خواننده جوان هرکدام با صدایی رسا که تن حاضرین را مثل دیوارهای قصر بوزار بلرزه دراورده بود. دختران و پسران جوانیکه همگی پس از دیدن شالهای سبز بیننده ها دو چندان تلاش کردند و هر از گاهی با لبخندهایی به شیرینی عسل به سبز پوشان و کسانیکه پیگیر رای خود و محاکمه جانیان هستند، لبخند میزدند و دو انگشت خود را به علامت پیروزی نشان میدادند.
در اخر چند نفر از همین هنرمندان با تمام مشکلات عبور از حراستیها خود را به ما رساندند و گفتند:
«کنسرت بعدی ما در ایتالیاست و لطفا خبر بدهید که بچه ها بیایند. ما نمیخواهیم برای یک مشت سفارتی و دار و دسته اینها کار اجرا کنیم» .
از اینجا ببعدش پای شما دوستان خواننده که در ایتالیا هم همانطور که در بلژیک با وجود تنها ۲۴ ساعت زمان توانستیم این حرکت ا .ن را مثل روز «قدس!!!» و عاشورا از دست آنها بگیریم، خبر رسانی کنید و از خجالت اقایان دربیاید. براتون ارزوی موفقییت میکنم و امیدوارم از بلژیک هم کار شما بزرگتر و بهتر باشد.
بهنام زندی
http://www.sahbai.com/bio.html
http://www.youtube.com/watch?v=PFNfPjl--5k

No comments: